Безплатна доставка до София за поръчки над 50лв.

Общи условия

Този уеб сайт, наречен онлайн магазин, се администрира от фирма „Десс и 40″ ООД със седалище и адрес на управление в България, гр.София, бул. Джеймс Баучер“116 регистрирана в Търговкия Регистър при Агенцията по вписванията с ЕИК 204837812 тел: 0878710911
e-mail: info@bloomflowershop.bg

Моля, прочетете внимателно описаните по-долу общи условия, преди да използвате информацията и услугите, предлагани в сайта. С използването на сайта Вие приемате и се съгласявате с тези условия автоматично.

Важно! При регистриране на поръчка или профил в сайтовете ни трябва да имате навършени 16 години.

Начини на покупка
Поръчките в Bloom Flower Shop могат да се направят чрез сайта www.bloomflowershop.bg, по телефона или директно на място в магазина на фирмата.

Пазаруване от онлайн магазина www.bloomflowershop.bg
За да пазаруване от сайта е препоръчително да се регистриране като по този начин ще имате личен акаунт, чрез който ще можете да проследявате своята поръчка, да имате списък с желани продукти, да обновявате Вашата лична информация. Със създаването на профил в сайта няма да е необходимо да въвеждате Вашата информация всеки път когато поръчвате от www.bloomflowershop.bg. Приемането на поръчка от www.bloomflowershop.bg се счита за извършено тогава, когато съществува електронно потвърждение (e-mail), изпратено от www.bloomflowershop.bg до клиента. www.bloomflowershop.bg в нито един момент не разглежда непотвърдена поръчка да има силата на договор. Договорът влиза в сила при потвърждение на поръчката от www.bloomflowershop.bg. Съгласно Закона за защита на потребителите www.bloomflowershop.bg Ви предоставя следната информация:
Основните характеристики на продуктите са описани в страницата за представяне на съответния продукт.
Цената на стоките е изписана на страницата за представяне на съответния продукт.
Стойността на транспортните разходи за доставка НЕ СА ВКЛЮЧЕНИ в цената на стоките. www.bloomflowershop.bg има право по всяко време да прави промени по съдържанието и публикуваните продукти, услуги и цени.
Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.
При допуснати технически грешки в публикуването на информация, www.bloomflowershop.bg има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи обезщетение на потребителя.

Методи на плащане при пазаруване от сайта:
1. Плащане при доставка (наложен платеж)
Получавайки поръчаната стока, заплащате дължимата сума на куриера в брой или на ПОС терминал с кредитна или дебитна карта.
*Поръчки над 200.00 лв. не могат да се доставят с опция НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ
2. Директно плащане с кредитна или дебитна карта
Сигурно плащане с дебитна или кредитна карта. Плащането е авансово. При получаване на стоката не дължите плащане на куриера.
3. Плащане с Apple Pay или Google Pay
Лесен и сигурен начин за извършване на поръчката. Ако устройството ви поддържа тази опция и имате въведен платежен метод в съответното приложение, ще се появи бутон за плащане с Apple Pay/ Google Pay на продуктовата страница Вашата количка и чекаут страница.

Поръчки по телефона Можете да направите Вашата поръчка на телефон 0878710911 или 0700 11 040 (цена един градски разговор) като наш оператор ще приеме Вашата поръчка.

Пазаруване на място

Можете да закупите цветя и аксесоари от www.bloomflowershop.bg директно на място на адрес 1700 София, България, Студентски град, ул. "акад. Борис Стефанов" срещу Зимния дворец на спорта, павилион 11.
Продуктите в сайта представляват оферти на www.bloomflowershop.bg само за онлайн пазаруване.
Цветята и аксесоарите, както и техните цени на място могат да бъдат различни от предлаганите на сайта.
Ако желаете за вземете Вашата поръчка на място и искате да се възползвате от офертите, предлагани на сайта е задължително да направите вашата поръчка през сайта като в секция Начин на доставка изберете Вземане на място.
Така наш служител ще подготви поръчката Ви и ще можете да я вземете на място на адрес 1700 София, България, Студентски град, ул. "акад. Борис Стефанов" срещу Зимния дворец на спорта, павилион 11.
Настоящите правила и условия за продажба са на основата на сключен договор.

Доставки и Цени

www.bloomflowershop.bg работи с лични куриери и с куриерска фирма Еконт като използва услугите й за доставяне на пратки в София и страната до офис на Еконт и до адрес на клиента. Доставката по Еконт е според тарифите на куриерската фирма като при изготвяне на поръчка през сайта цената на доставка се калкулира автоматично на стъпка Начин на доставка и се обявява преди да изпратите поръчката си. За град София има и вариант за доставяне на поръчаните от Вас цветя до Вашата врата на цена от 10лв за доставка. При избор на този вариант служител на фирмата ще се свърже с Вас за уточняване на ден и час на доставката.
 Плащането се извършва:
1.Чрез банков превод
2.На място в магазина
3.С кредитна карта в магазина

Рекламации

www.bloomflowershop.bg предлага на потребителя крехки, чупливи и податливи на климатични условия артикули и не носи отговорност за нарушена цялост на продукти, било то от транспорта или влиянието на времето. В случай на повредено растение от транспорта рекламация трябва да се заяви към фирмата, извършила куриерската услуга – фирма Еконт Експрес.

Поради това, че www.bloomflowershop.bg работи със стоки, които е възможно да влошат бързо качествените си характеристики, единствения начин за рекламация е в момента на получаване на поръчката – при опция ПРЕГЛЕД при куриера. Само тогава и не по-късно от този момент можете да направите рекламация като заявите на куриера да се свърже с нас, за да уредим начина на компенсация.

При объркан продукт от наша страна или получено растение с дефект, който не е описан, замяната е за наша сметка. Като при тези случаи също момента за заявяване на рекламация е при прегледа на поръчката в куриерската фирма.

Веднъж предадена поръчката от куриера на клиента последният няма право да заяви рекламация и www.bloomflowershop.bg не може да я приеме.

За даден продукт е възможно растението, което клиентът получава, да се различава в известна степен от сниманото в сайта – може да има леко разминаване по отношение на височина, големина на саксията, брой цветове/цветоноси, листна маса или дизайнерска опаковка. Това е напълно нормално тъй като всяко растение е уникално, а всеки букет се прави ръчно и индивидуално. Подобни различия не са повод за рекламация и в такъв случай тя няма как да бъде уважена.

www.bloomflowershop.bg не носи отговорност за щети и поражения върху цветя и хора от неправилно използване и боравене с препарати (химикали) за защита от вредители. Моля спазвайте инструкциите, описани на опаковката на съответния препарат.

При темератури под 5 градуса и над 26 градуса, клиентът носи отговорност при измръзване или изсушаване.

В 14-дневен срок имате право да върнете продукти от нерастителен вид  ( торове, препарати и други.) , без да бъде нарушена цялостната опаковка  или външният вид на продукта
КЗП – https://kzp.bg/ – Комисия за защита на потребителите

usercartphone-handsetmagnifiercrossmenuchevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram